Wedstrijdverslagen MP

Geschreven op zondag 13 maart 2016 20:33 door Andre Rompen.

27februari thuis in Wijlre tegen Mechelen MP1/2:

met veel enthousiasme startte de miniF aan de eerste competitie-wedstrijd na een half seizoen ‘hard te hebben getraind’.

Het  was ‘kluitjesvoetbal’ alom: lekker met zn allen naar de bal toe rennen om vervolgens rechtdoor de kortste weg naar de goal te nemen. De uitslagen waren: 2-2 en 3-0, 2-2 en 3-1.

5maart uit in Eys:

al lekker vroeg, 9.00u, de wei op in Eys achter de carnavalswagens die daar weer van stal gehaald werden om in Valkenburg in de optocht mee te gaan: dit gebeurde tijdens een van beide matches waardoor het spel even stil lag omdat alle miniF spelers de carnavalswagens moesten aanschouwen 😄

De uitslagen waren: 0-1 en 10-4, 3-3 en 0-7.

12maart thuis in Schin op Geul tegen WDZ MP1/2:

met wat meer samenspel tegen een net zo enthousiast spelend WDZ.

Met van beide kanten wat meer vrij lopen en wat minder met zn allen op de bal af, kwamen de volgende scores tot stand:

1-2 en 7-0, 2-2 en 4-2.