Winst voor SV Geuldal MD1

Algemeen Archief - 2014/'15
Geschreven op zaterdag 28 maart 2015 20:11 door SV Geuldal.

Zo, vandaag een wedstrijd tegen Weltania. Na de donderspeech van vorige week weten we wat ons te doen staat: een goede inzet tonen!

We voetballen vandaag in Wijlre!

De wedstrijd begint en in de eerste paar minuten weet Esther een mooie goal te maken door een mooie voorzet van Britt. 1-0 voor SV Geuldal! Het spel gaat heen en weer en ook Weltania krijgt kansen. Dit wordt gelukkig mooi opgelost door Zoë, Barbara en Nadja. We doen onze uiterste best en tonen zeker een goed inzet. Esther laat het er niet bij en scoort de 2-0 voor SV Geuldal!
Bij een nieuwe aanval geeft Britt de bal mooi door aan Isa, maar helaas scoort ze net niet. De tegenstander laat het er niet bij en wil voor de tweede pauze hebben gescoord. Helaas lukt hen dit ook en is de eindstand na de eerste helft 2-1 voor SV Geuldal.

Daar begint de tweede helft. Weltania krijgt weer een aantal kansen, maar Ciara houdt die er allemaal mooi uit! Weer een mooie aanval van SV Geuldal waardoor Esther kan scoren! 3-1 voor SV Geuldal. Kirsten werkt in het middenveld erg hard en ook Diede en Isa voorin doen erg hun best! Helaas weet Weltania weer te scoren en is de stand 3-2.
Een meisje van Weltania schiet bij ons op het doel……lat, lijn….de scheids vind dat het geen goal is. Gelukkig voor S Geuldal!!

Fjiet..fjiet….fjiet…

We hebben gewonnen….we hebben gewonnen…olé, olé, olé 3-2

Nog even een vreugdes dansje en een gilletje op het veld en dan douche.

We staan nu op een gedeelde 2e plaats!!!

Volgende week hebben we vrij en kunnen we dus uitslapen.

Op 11 april moeten we uit voetballen tegen Scharn.

Britt

Stand: