Zaalvoetballen is even wennen!

Algemeen Archief - 2014/'15
Geschreven op maandag 8 december 2014 12:49 door SV Geuldal.

Zo de veldcompetitie is weer voorbij. we gaan de zaal in. Tijdens de zaalcompetitie wordt ons D-team gesplitst in een D1 en D2. Vandaag waren de tegenstanders voor de D1 Berg en Hellas, voor de D2 waren dit Voerendaal en Leonidas/Wolder.
De aller eerste wedstrijd van de D2. We waren er nog niet helemaal met ons koppie erbij. Al snel stonden we 3-0 achter. Pffff. Later in de wedstrijd ging het beter. Scott scoorde en kort daarna Ivo. Ivan had heel goed gekeept, maar kon niet voorkomen dat de wedstrijd met 13-2 verloren werd.
De D1 had in hun eerste wedstrijd een heel goede start. Casper miste een kans daarna scoorde Senne de 1-0. Berg miste kansen, maar scoort toch 1-1. Door goed samenspel werd het 2-1. Echter wist Berg langszij te komen 2-2. Er was een mooie redding van Keanu. Het werd nog erg spannend met een eindstand van 3-3.
Tijdens de 2e wedstrijd van de D2 werd er beter samen gespeeld. De D2 wist op voorsprong te komen door een goal van Ivo. De tegenstander Leonidas/Wolder kwam al gauw met een tegen treffer. Door een goal van Scott wisten we weer op voorsprong te komen. Helaas konden we onze voorsprong niet vasthouden en wist de tegenstander nog 3x te scoren. Ondanks een 2e verlies, werd er beter gespeeld dan de eerste wedstrijd.
De D1 had een stroeve start bij hun 2e wedstrijd. Maar de D1 vond snel zijn vorm terug van de 1e wedstrijd. Waardoor Senne kon scoren. Het was een spannende en leuke wedstrijd, maar werd verloren met 4-2. Zaalvoetbal is heel anders dan op het veld. Het is ook wennen om in de zaal te spelen, maar niet minder leuk. Na vandaag weten we weer waar we op moeten letten en moeten we er voor zorgen dat de volgende ronde beter gaat.

Verslag: Dave