Zondag 29 september: SV Geuldal – Zwart-Wit’19

1ste elftal
Geschreven op woensdag 25 september 2019 09:36 door Bart Schrouff.

Komende zondag staat de thuiswedstrijd tegen Zwart-Wit’19 op het programma op ons sportcomplex in Wijlre. De ploeg uit Eys is de competitie prima begonnen met een 2-0 overwinning tegen RKVVL/Polaris. Ons vlaggeschip kwam helaas niet in actie afgelopen zondag omdat de scheidsrechter onderweg naar de wedstrijd in Maastricht betrokken was bij een ongeluk. We hopen dat veel supporters komen naar deze derby om onze jongens te steunen en de eerste punten te pakken. Het afgelopen seizoen eindigden beide wedstrijden tegen Zwart-Wit’19 in een gelijkspel of dat dit jaar ook weer zal zijn, zullen we zondag ervaren. De wedstrijdbal wordt geschonken door “Rustlocatie Achterum” in Dolberg-Klimmen. Een mooie locatie voor een drankje of een stukje vlaai bij een wandeling in de omgeving van Klimmen-Walem. Wij danken de familie Jacobs voor hun steun!