zondag 6 oktober: SV Geuldal – vv Keer

1ste elftal
Geschreven op woensdag 2 oktober 2019 08:44 door Bart Schrouff.

Komende zondag staat de thuiswedstrijd tegen vv Keer op het programma voor SV Geuldal. Om 14.30 uur zal er afgetrapt worden op het sportcomplex aan de Mauritiussingel in Schin op Geul. Onze mannen zullen de valse start in het seizoen willen recht zetten echter treffen een tegenstander die een prima start kent met 4 punten uit de eerste twee wedstrijden. De wedstrijdbal wordt gesponsord door An en Caatje uit Schin op Geul voor Hatha yoga en huisgemaakt lekkers (www.anencaatje.nl) waarvoor onze dank! Voorafgaand speelt ons 2e elftal om 12.00 uur thuis tegen Kerkrade-west 3. Ons 2e elftal speelde zijn eerste twee competitiewedstrijden gelijk tegen vooraf sterk ingeschatte tegenstanders (Rood-Groen en WDZ) we hopen dat ze nu hun eerste winst kunnen binnenhalen. We hopen op veel steun van onze supporters!