Zware nederlaag voor Geuldal 4

Geschreven op maandag 28 september 2015 17:52 door SV Geuldal.

In de koude ochtend van zondag 27-9-2015 kwam Geuldal 4 uit tegen Hulsberg 4. Hulsberg nog ongeslagen in de competitie wilde dit ook zo houden.

We hadden gehoopt op een volle bank zodat we geregeld konden wisselen, maar schijn bedriegt en we hadden zoals gewoonlijk weer een aantal afmeldingen. Met name die van onze Lars “taxibedrijf” Mehlkopf was weer om te brullen. Lars moest zoals elke zondag weer familieleden droppen over de grens. Dit grapje accepteren we volgende week niet meer.

We begonnen met 1 minuut stilte voor onze voetbalvriend Rob Siebers!! Daarnaast speelden we de hele wedstrijd met rouwbanden als eerbetoon aan onze oude topscoorder.

Dan de wedstrijd zelf. Na een rommelige start van Geuldal, kwam Hulsberg al op een vroege voorsprong. Dit was een teken dat het wel eens moeilijk kom gaan worden.  Na 15 min waren al 2 spelers van Geuldal uitgevallen met een blessure. De een met een zweepslag in de kuit en de andere met mysterieuze pijnklachten (die in de 2de helft ineens over waren). Hierdoor lag het elftal even door elkaar en vielen in een rap tempo, ook natuurlijk door foute keuzes de 2-0, 3-0 en 4-0.

4-0 was tevens de ruststand.

In de rust gingen de Roda boys naar Roda en stonden we met een ander elftal op de wei. We zouden eigenlijk nog maar 10 man overhouden, maar we wisten uit het publiek nog 1 voetballer te scoren. Ik dacht dat zijn naam Phil was! Phil bedankt!

Sommige personen speelde op hun vaste en vertrouwde positie, andere op een hele andere positie.
Geuldal werd vanaf minuut 1 in de 2de helft helemaal door elkaar gespeeld door Hulsberg. De ene na de andere kans kregen we tegen. We konden zelf de bal niet vasthouden en tegelijkertijd kregen we weer aardig wat goalen om de oren. 5-0, 6-0, 7-0, 8-0 en zelfs de 9-0. We wisten niet meer waar we het moesten zoeken.  Uiteindelijk uit een mooie aanval van Geuldal 4 viel toch het verlossende doelpunt voor onze krijgers, van onze HUGO .

Einduitslag 9-1.

We staan weer hopelijk met beide benen op de grond en kunnen er volgende wedstrijd tegenaan!!