5e plaats SV Geuldal F1 op Boudewijn Zenden toernooi

Algemeen Archief - 2014/'15
Geschreven op zaterdag 16 mei 2015 14:51 door SV Geuldal.

Onder toeziend oog van toernooi naamgever Boudewijn Zenden kwam onze F1 ongeslagen de eerste drie poule-wedstrijden door. In de poule-fase waren de tegenstanders Eijsden F1 en RKUVC F1.
De eerste drie wedstrijden eindigden in een gelijke stand, waarbij tot twee keer toe de voorsprong helaas werd weggegeven in de laatste 5 minuten van de wedstrijd.

F1 toernooi Leonidas Mei 2015

F1 toernooi Leonidas Mei 2015 (vlnr. Cas Theunissen, Jurre Hollands, Babet Kuipers, Joep Mullenders, Joeri Simons, Corne vd Tillaar, Raf Creusen, Sylvain Vleugels, Dinand Schillings)

Na een spannende eindfase eindigde de laatste poule wedstrijd, waarin we minstens voor een gelijkspel geknokt hadden, in 2-0 voor Eijsden F1.

In de wedstrijd voor de 5e en 6e plaats werd gastheer Leonidas F1 met duidelijke cijfers verslagen. Met enkele mooie aanvalsacties en bijbehorende doelpunten van o.a. Sylvain Vleugels en Joep Mullenders werd de 5e plaats met een 5-2 overwinning binnengesleept.

Het toernooi werd uiteindelijk terecht gewonnen door Eijsden F1.

Kortom, een mooi toernooi met gelijkwaardige tegenstanders en een verdienstelijke 5e plaats voor SV Geuldal F1.