Dames 1 bouwen verder……

Geschreven op zondag 27 september 2015 14:21 door SV Geuldal.

Vandaag moesten de Dames 1 thuis aantreden tegen de dames Hellas-Walram combinatie. Met dertien speelsters waren we ook vandaag maar weer net compleet. Simone, Sanne, Kim, Veronica, Nikki, Lieve, Anouk en Rachelle moesten verstek laten gaan door blessures en/of andere verplichtingen. Zo zie je maar dat een damesselectie niet uitgebreid genoeg kan zijn en 20 spelende leden geen overbodige luxe is. Nu over de wedstrijd: De trainer legde uit bij de wedstrijdbespreking dat er nu eens wat trainingsstof tot uiting moest komen in het veldspel. Dat gebeurde dus ook, er werd goed ingespeeld en rond gespeeld en er werd duidelijk meer bewogen zonder bal als in de voorgaande wedstrijden. Zo ontstonden er dan ook veel kansen waarvan we er echt veel te weinig deden benutten. Danielle had weinig tot niets te doen en dat gaf aan dat SV Geuldal de wedstrijd controleerde. Voor rust scoorde Floor twee maal na goed opgezette aanvallen door beheerst in te schieten. Na rust veranderde er niet veel aan het spel. Wederom was het SV Geuldal dat de toon aangaf en weer misten we teveel opgelegde kansen. Doordat onze verdediging goed stond konden aanvallen steeds mooi opgebouwd worden en bleef het vooral ook voor de toeschouwers een aantrekkelijke wedstrijd. Na rust scoorden Marion en Elke nog de 3- en 4-nul en mede door een goede invalbeurt van Isa en Ling-Xu kon het team derhalve tevreden en voldaan het veld verlaten. Proficiat dames!!
Namens staf Dames 1

Jack