Dames 1 wint ruim….

Geschreven op zondag 1 mei 2016 15:45 door SV Geuldal.

Dames 1 kreeg vandaag Sportclub 25 op bezoek. Wat gaat de concurrent doen tegen RKHBS waar ze drie weken geleden 3-3 tegen speelden?

Onze dames hadden het vandaag niet moeilijk met de tegenstander, wel met zichzelf….Het spel liep aardig maar we missen teveel kansen. Roos opende de score vandaag, 1-0 en de 2-0 kwam op naam van Nena. Anouk en Femke misten een paar dotten van kansen maar de keepster van de tegenstander stond goed opgesteld en pareerde goed. Nena mocht ook de 3-0 aantekenen waarna Rachel de 4-0 maakte. Sportclub kreeg opeens een kans na fout uitverdedigen omdat er niet gecoacht werd in het veld en een enigszins verdwaald schot kon door Lisa net niet gepakt worden en dwarrelde tergend langzaam via de paal in het doel van SV Geuldal; 4-1. Anouk mocht daarna nog de 5-1 scoren uit een scrimmage nadat de keepster van Sportclub de bal had los gelaten, Veronica  scoorde bijna met een mooi schot en als laatste scoorde Marion; 6-1. helaas maakte Chèvremont geen fouten bij RKHBS; 1-7 en daardoor veranderd er niets aan de stand. Rob floot wederom uitstekend. Resterend programma: Dinsdag 3 mei aanstaande naar Brunssum, aanvang wedstrijd aldaar 19.45 uur. Zondag 10 mei uit naar Chèvremont om 10.00 uur en dinsdag 10 mei uit tegen Hellas-Walram, waarvan het precieze tijdstip nog niet zeker is. Komen jullie ons aanmoedigen?