Houthandel Lemmens wederom sponsor SV Geuldal

Archief – 2018/’19
Geschreven op maandag 3 december 2018 17:58 door Bart Schrouff.

Nadat eerder dit seizoen Groepsaccommodatie ‘t Leienhoes als sponsor van SV Geuldal werd gepresenteerd, was nu de beurt aan Houthandel Lemmens. Houthandel Lemmens is al vele jaren aan onze vereniging verbonden. Vanaf midden jaren tachtig van de vorige eeuw stond Houthandel Lemmens op de shirts van Struchter Boys. En ook na de fusie is Houthandel Lemmens Sv Geuldal trouw gebleven, waar wij uiteraard zeer blij en dankbaar voor zijn. De komende vier seizoenen zal Houthandel Lemmens samen met ‘t Leienhoes op de kleding van SV Geuldal 1 staan. Bij Houthandel Lemmens aan de Eikenderweg in Schin op Geul kan zowel de particulier als ondernemer terecht voor alle soorten hout in alle maten. Service en advies staan hier nog hoog in het vaandel. Wij danken nogmaals Bart, Marc en Ralf voor hun steun aan onze vereniging en hopen dat de samenwerking met SV Geuldal nog lang mag duren.