Knappe overwinning C1

Algemeen Archief - 2014/'15
Geschreven op zondag 9 november 2014 11:55 door Bart Schrouff.

De C1 speelde afgelopen zaterdag uit tegen Simpelveld C1

Na twee nederlagen was het vandaag aanhaken of afvallen voor de C1. Vanaf het begin was duidelijk wat onze jongens van plan waren. Er werd voor elke bal gestreden en fysiek waren duidelijk de betere ploeg. Simpelveld voetbalde goed mee maar kwam kilo’s en centimeters tekort tegen onze (jongens/mannen). Alleen al in onze as staat gemiddeld 1,80 mtr , voor een C-team is dat best groot te noemen. Dit maakte dan ook gisteren het verschil. We wonnen onze duels, straalden geloof en vastberadenheid uit. In de eerste helft scoord Kylian twee keer na goed doorzetten en enkele mooie passerbewegingen. Met wat meer geluk had het zelfs meer kunnen zijn. In de tweede helft hadden we in het begin het geluk aan onze zijde dat Simpelveld niet de 1-2 scoorde. Nadat Kylian weer twee keer scoorde en de stand 0-4 stond, was de wedstrijd gespeeld. Een goede wedstrijd van ons team waar het voetballende nog beter kan en we meer rust moeten bewaren aan de bal, maar de punten zijn binnen. Alle achtervolgende ploegen moeten nog tegen elkaar dus er is nog van alles mogelijk in de leuke klasse. Volgende week uit naar Keer C1.