Koploper Leonidas-Wolder te gast in Wijlre

1ste elftal
Geschreven op dinsdag 15 oktober 2019 09:29 door Bart Schrouff.

Komende zondag speelt ons eerste team thuis tegen Leonidas uit Wolder. Afgelopen zondag speelde SV Geuldal een leuke wedstijd tegen RKVVM. Voor de meegereisde supporters zal het even wennen zijn geweest; een nieuw wisseltenue (lichtblauw-zwart, zie foto) en maar liefst vijf uitdoelpunten gescoord door; Marthyn, Kylian, Danny 2x en Alain. Laten we hopen dat we zondag weer zo’n leuke wedstrijd zien tegen de koploper uit Wolder. Deze ploeg degradeerde afgelopen jaar uit de derde klasse en heeft in spits Maarten Neuhaus een speler in het team die normaal gesproken enkele klassen hoger zou spelen. Als we dezelfde inzet als afgelopen week op de mat kunnen leggen, kunnen we wellicht voor een verrassing zorgen. We hopen dat net als afgelopen zondag weer een grote groep supporters ons team steunt. De wedstrijdbal van de wedstrijd wordt gesponsord door ABN-AMRO Bank.