Mini’s vieren overwinning met Polonaise op de voetbalwei.

Geschreven op zondag 3 april 2016 20:41 door Andre Rompen.

02-04-2016 Thuis tegen RKVVM/Sibbe

Na een voetballoze week , i.v.m. het Pasenweekend, staat de thuiswedstrijd in Wijlre tegen RKVVM/Sibbe op het programma. Dit was ook de te merken aan de mini’s die vol enthousiasme en positieve energie uit de kleedkamer kwamen. Er werd gestart met een goede warming up waarna er nog een extra lijfspreuk (bedacht door Rob S.) uitgeroepen werd alvorens aan de wedstrijd werd gestart.

Al vrij snel bleek dat SV Geuldal een maatje te groot was voor de combinatie RKVVM/Sibbe en we deze match niet hoefde te verliezen. Door goed samenspel werden er voldoende kansen gecreëerd, echter bleef de tegenstander zoals men zegt “voor de pot hangen”, waardoor het moeilijk scoren was. De wedstrijd speelde zich hoofdzakelijk af op de helft van de tegenstander, maar het bleef opletten voor de counter waarin zij 1x effectief waren. Daarnaast stond het vizier van de mini’s nog niet geheel op scherp. We stonden na de eerste helft toch op een verdiende 3-1 voorsprong  (1x Max, 1x Stan en 1x Mik).

Na de drinkpauze kwam de doelpuntenmachine toch op gang, al meteen vanaf de aftrap ging de bal naar Stan-Mik-Niek-Luca-Niek-Stan en goooooaaaaaal 4-1. Voor de productie van de resterende doelpunten waren Gabriel 3x, Stan nog 4x, en Justin 2x verantwoordelijk. Helaas waren er toch nog 2 momentjes van onoplettendheid waardoor 2 afstandsschoten in het Geuldalse doel hobbelde, eindstand 13-3. Na de gebruikelijke penaltyreeks met mooie doelpunten van beide teams werd de overwinning van de mini’s gevierd met een polonaise over de wieldersche voetbalwei.