Steun SV Geuldal in de Corona-crisis

1ste elftal
Geschreven op zondag 16 augustus 2020 18:04 door Bart Schrouff.

Net zoals vele andere verenigingen heeft SV Geuldal ook last van de Corona-crisis. We zijn inmiddels weer langzaam opgestart, maar de maanden zonder wedstrijden, trainingen en activiteiten hebben toch hun weerslag gehad op onze financiële situatie. Zoals bekend is bij SV Geuldal de mogelijkheid om de vereniging te steunen door lid te worden van de Club van € 50,-. Hiermee ondersteunt u onze vereniging financieel en hoeft u gedurende het seizoen geen entreegelden te betalen, daarnaast kunt u gratis deelnemen aan het afsluitende buffet of BBQ waarvoor u uitgenodigd wordt. Deelname aan de Club van € 50,- kunt u regelen in de kantine in Schin op Geul of Wijlre of via Bart Schrouff. Inmiddels is de voorbereiding op het nieuwe seizoen in volle gang en heeft ons eerste elftal inmiddels al drie oefenwedstrijden gespeeld:
RKHBS – SV Geuldal 6-1
SV Geuldal – BSV Limburgia 2 3-1
SV Geuldal – Geertruidse Boys 4-0

Komende dinsdag 18 augustus staat de volgende oefenwedstrijd op het programma; om 20.00 uur zal in Schin op Geul afgetrapt worden tegen Woander Forest (4e klasse C / fusieclub uit Merkelbeek en Doenrade). Wij hopen u allemaal te verwelkomen aankomende dinsdag in Schin op Geul!