SV Geuldal D2G

Geschreven op zondag 8 november 2015 16:20 door SV Geuldal.

Vandaag moesten we tegen Sportclub (waar ligt dat ook al weer) Jekerdal D6. Een tegenstander met nog 0 punten.

We starten de wedstrijd prima. We creëren kansen en doen goed ons best. De tegenstander scoort echter de 1 – 0. Even later krijgen wij een hoekschop. Jimmy neemt de hoekschop prima en Joey schiet de bal in het doel. 1 – 1. Even later krijgen we een doelpunt tegen. Buitenspel volgens onze grensrechter maar de scheidsrechter keurt het doelpunt goed. 2 -1. Wij stropen de mouwen op en snel was het 2 – 2. Jimmy legt de bal netjes terug en Britt schiet de bal prima in het doel.
Met rust was de stand 2 – 2.

Na rust was het de thuis spelende partij die nog 2 doelpunten maakt. Het grote veld blijft nog lastig. Wel is er door de hele ploeg hard gewerkt. Complimenten!!

Dank aan onze grensrechter Bert!

Volgende week komt de koploper, Meersen D3 op bezoek. Dan kunnen we de mouwen opstropen!