Teamdag D1 2015

Algemeen Archief - 2014/'15
Geschreven op woensdag 25 maart 2015 22:37 door SV Geuldal.

Teamdag D1, Zaterdag 21 maart 2015

Ondanks een lange speurtocht lukt het ook Mr. Google niet om een positieve weersverwachting te vinden voor onze geplande teamdag. Voor mannen uit één stuk natuurlijk geen reden om op voorhand al de plannen aan te passen.

De wedstrijd tegen RVU D1 begon matig maar het lukte onze talenten om de game om te buigen naar een onvergetelijk duel. Eindstand 3-3. Goed voor een 9 op het rapport van onze D1. De volle 10 hadden we verdiend als 1 van de overvloed aan kansen verzilverd zou zijn geworden. Wellicht volgen meer details over deze wedstrijd in het wedstrijdverslag van aanvoerder Luc.

Na een warme douche genoten we van een voortreffelijke lunch die Lizette en Chris voor ons perfect verzorgde. Waarschijnlijk zullen niet veel paas lunches dit niveau overschrijden.  Als grote verrassing toverde de vaders van Casper en Luc en onze Peetvader Marcel een mooi presentje uit de grote doos die achter in de kantine stond. Mooie jassen en rugzakken die we met veel trots zullen dragen en gebruiken om onze teamkracht te tonen. Party Bowling Centrum Schin op Geul, Bouwadvies Nass en Bremen Bouwadviseurs bedankt voor de mooie geste!

Ondanks de mooie tafel en de gezellige sfeer die door de vele aanwezige ouders werd gecreëerd in onze kantine maakte een klein zonnetje het voetbalveld tot een niet te beheersen speelveld. Een bal en 15 strak geklede voetballers sierden dan ook al snel het Frits Prinsen speelveldje.

Het programma ging verder langs de mooi verzorgde visvijver in het Heerlense Welten. Alle mannen waren voorzien van professioneel visgerei. Vele  opa’s, ooms, vaders en anderen vissport aanbidders werden geraadpleegd om onze spelers hiervan te voorzien. Het weer paste zich meteen aan aan een perfect vang klimaat. Lichte regen, harde regen, mot regen een klein zonnetje alles werd uit de kast gehaald om de vissen op het droge te krijgen. De eerste vangst was voor rechtsbuiten Tristan en de laatste vangst was voor onze törward Keanu. Over de tussenliggende vangsten kan ondergetekende verslaglegger helaas niet verhalen. Het enige wat we hierover kwijt willen is dat we chip, icetea en koek binnensleepten zonder tussenkomst van leefnet.

Rond de klok van 16:00uur verlieten de aspirant vissers het strijdtoneel om zich zo snel als mogelijk te spoeden naar het speelparadijs in Walem. Ramona en peetvader Marcel, beter bekend als The Godfather va Sjin, ontvingen ons daar met open armen en trakteerde ons op friet, snack en fris. Ondanks dat de gehele bowling ons ter beschikking stond wat het toch de ballenbak die voor de meeste van ons het grootste vertier bracht. De afgesproken ophaaltijd van 19:00uur werd door ouders en kinderen onder het genot van een drankje lekker doorgeschoven naar 21:00ur.  Al met al een zeer geslaagde teamdag voor onze D1. Moe maar voldaan werden Marcel en Ramona door alle spelers bedankt voor hun fantastische gastvrij. Natuurlijk sluit de leiding zich hierbij graag aan.

Dank aan iedereen die z’n steentje heeft bijgedragen aan deze leuke dag.

Foto’s vind je hier: https://www.facebook.com/media/set/?set=a.1038263362854565.1073741833.405240596156848&type=1